مبحث

گذر گاه عافیت

مبحث

گذر گاه عافیت

روستایی از جنس ابر

  روستایی ازجنس ابر

  روستایی دارای شرایط بسیار مناسب اجتماعی و فرهنگی می باشد. به راستی یکی از نعمت های بیکران الهی در کشورمان است که ساکنینی خوب و اقلیمی جذاب دارد. محلی مملو از سادگی همراه با طبیعتی زیبا، باغات سرسبز و شالیزارها ، مردمانی مهمان نواز ، همدل ، بی ریا و صمیمی و سایر خوبی ها و زیبایی های نگفته و از یاد رفته اش که میراثی عظیم از تمدن تاریخی و فرهنگی غنی از ارزشهاست و شایسته حفظ و مراقبت که می توان مجموعه این خصوصیات را عامل مهمی در جذب گردشگری روستایی به شمار آورد.
باید به این مسئله اذعان داشت که رشد گردشگری روستایی در ایران در مراحل ابتدایی خود قرار دارد . توسعه فعالیت گردشگری روستایی در اقتصاد روستایی ارزشی افزوده ایجاد می کند و باید در کنار آن به کیفیت خدمات و رضایت کامل گردشگران توجه خاصی مبذول داشت . در چنین شرایطی است که گردشگری روستایی در سرلوحه قرار می گیرد و به دنبال آن اقتصاد شکوفا شده و فرهنگ توسعه می یابد.
روستایی بزرگ دارای زمینه های مناسب و مستعد توسعه و ترویج فرهنگ گردشگری روستایی است زیرا مردم آن دارای فرهنگ غنی و اصیل هستند که می تواند آنها را به میزبانانی مدبر و متفکر برای گردشگران علاقه مند تبدیل کند.خانواده پدری و ما نه تنها از همنشینی و همسایگی با این مردم بسیار خرسندیم بلکه از انها یاد میگیریم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:13 http://starsofiran.blogsky.com/

با سلام
وبلاگ بسیار جالب و پر محتوایی دارین.این مطلبتون خیلی جالب بود.موفق باشید.به وبلاگ من هم سری بزنین و اگه مایل به تبادل لینک بودین بگین.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد