X
تبلیغات
رایتل

مبحث

گذر گاه عافیت

تعریف دامپینگ چیست

تعریف دامپینگ چیست



دامپینگ : فروش یک کالا در یک بازار خارجی با قیمتی کمتر از هزینه نهائی. کشور صادرکننده ممکن است برای ازمیان بردن رقابت ونتیجتا دستیابی به انحصار در بازار خارجی زیانهای کوتاه مدت ناشی از دامپینگ را متحمل شود. هم چنین دامپینگ می تواند به منظور خلاصی از مازاد موقت تولید که با سقوط قیمتهای داخلی و در نتیجه کاهش درامد تولیدکنندگان همراه خواهد بود انجام گیرد.

تاریخ ارسال: شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 | نویسنده: محمدرضا | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد